Sunday, May 31, 2009

gambar yang ku menang waktu kat USJ...


assalamualaikum... kalau tengok kat CBox abang ana (bilal) nak sangat tengok gambar yang ana menang kat USJ...ni laa dier gambar yang ana menang tuh...hadiah dier dapat kaler Staedler besar satu,yang kecik molek pon ade...malas laa nak tunjuk gambar hadiah nya....sekarang nih cuti kerja nya berlatih mewarna je lah...kalau tengok betul-betul sebenarnya gambar tuh comot sikit...tah kenape lah tiba-tiba boleh menang...nasib memang menyebelahi aku...(padahal tak tahu pon ape maksud nyer)...camtu lah yang ana nak tulis...

::END::

4 comments:

muhammad_alfateh said...

TAHNIAH!!!

Power juga usamah ni ya. Lukisan ni guna crayon +watercolour ke? Apa maksud lukisan ni? Tak faham la.

Bilal rase...

2 org kawan sedang berjumpa selepas solat jumaat di masjid UKM. Menara berkembar di belakang tu ialah menara telekomunikasi celcom.

hihi :)

aspirasiku~ said...

ahaha.. bilal ni lambat la..

mcm mane masjid ukm kat belakang dia ade menara berkembar petronas? x pe ni dia bakal arkitek kita!

hehe :)

usamah j said...

saje je bilal...entah laa...tak paham gak laa...tapi,hoho...

call me...shanks said...

takpe bilal..kita pandang jauh c ket
moga2 usamah dapat bina sebuah bangunan yg sebenar dan bukan sekadar lukisan